Slarvig

Hejsan
Jag har blivit  jätteslarvig(er) med att skriva blogginlägg. Idag hade vi vårt  sista finskaprov i högstadiet ! och det var bara 2 blad, men 4 sidor :P gick helt okej tror jag, men man ska aldrig säga att det har gått bra, för då får man dåligt. ;)

Det är jättekonstigt hur veckorna går snabbt ! snart fredag igen ! och vi har hussa :D Då ska vi laga lasagne och daimcookies :) Mums :D

Imorgon så ska jag först till frissan :) fixa det lite inför lördagen. :) Ska "tuna" opp det lite :D Haha . :D ( klippa upp det lite m.a.o. ) teiniord, jag vet A ;) senare på kvällen är det aerobic i Brukshallen. Fast jag vet inte om jag ska fara på den, eller om jag far på byn. Några kompisar skulle vilja att jag kommer ut med dom.... hm ?

På fredag ska jag kanske till syster J till åbo :)

På lördag blir det antagligen först brukshallen och se på sählymatcher. På kvällen är det fest i Furulund, eller "disco". :) från kl.20.00-00.30. :) Med DJ's från Hesa ;) uujee :D Jag har på känn att den kvällen kommer att bli rolig :) och att det kommer att hända mycket !

Jag älskar när man har dagarna planerade! för då har man alltid något att vänta på :D många tycker att det är skönt att ta dagen som den kommer, men jag tycker om när man har något planerat. Speciellt när det är något roligt ! :D

Vet vi vad jag har gjort idag?
Jag har sökt fram gamla brända skivor, som det inte står på fodralet vad CDn innehåller för låtar. Sedan är det roligt när man hör på CDn, och så kommer det gamla låtar, som man hörde på för några år sedan. Det roliga är, att de låtarna man hörde mest på, så kan man ordena ännu till!

Nu ska jag sjunga lite ;P

Skriver hoppeligen imorgon, sätter in en bild på mitt nya hår ! jag lovar !

Idag kommer det tyvärr ingen bild.

Hejdå ! :)


Kommentarer
Postat av: sonja

aj du ska rikit tuna ditt hår ;D

2009-03-11 @ 18:15:36
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jo du ska komma till oss:)! Vi ska göra en massa kul:)!Tyvärr måste jag dock förbjuda dig att använda uttrycket "tuna upp" överhuvudtaget!GOD!...:)

2009-03-12 @ 14:13:16
Postat av: Alexandra

Instämmer med föregående talare gällande uttrycket "tuna opp" :D

2009-03-12 @ 21:24:20
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: e

asså jag fattar int ens hur tuna kan passa in när man pratar om hår..men så är jag ju född tidigt åttiotal också:)meeen du ska väl int klippa d för d är så fitn när d är långt..jag kommer aldirg mera få långt hår..:(

2009-03-13 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0