Trött

Usch vad jag är trött nu jag !
huhhu :)

Skoldagen var riktigt bra. Hände en jättelöjlig grej idag i skolan :DD roliga lärare vi har :DHaha :Dska ändå inga skriva hit det ;P
Efter skolan kom jag hem. Städa ( moppa och damsög hela huset ) :D efter det såg jag på TV. :D MADE på MTV :D efter det gjorde jag lite på min rellauppsats, om abort. Kl.18.00 for jag mamma och A till Portside för att äta :) Jag åt en enorm hamburgare :D fast god :D jag är ännu proppmätt ;P

Kom ganska just hem också från slabbis :D kul var det ;P

Imorgon ska jag väl inga göra någo extra heller. :P

Men nu ska jag i alla fall fara och se på Gossip Girl innan jag missar hela programmet :D

Godnatt ;P

Tack A för maten idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0