Utmanad

Här kommer mina svar på utmaningen jag fick av Josefin.


4 TV-program :
Päivien Viemää, Ugly Betty, 90210 och Gossip Girl ! :)

4 saker jag gjort idag:
Skolan, klippt ut nyheter från HBL (till Hänt i Veckan), Aerobic i Brukshallen och datan.

4 saker jag längtar efter:
Sommarlov, helgen, våren och att alla prov är över.

4 saker på önskelistan:
hmm.... Att snön ska smälta, bra avgångsbetyg, rolig Vuokattiresa och jaa-a jag kommer inte på något mera :P

4 saker som avskys:
Snö, skolan, prov och stress !

4 saker jag tycker om att göra:
Sjunga, vara med kompisar, se på film, ( Lösvikt ! :D) fotografera (och fixa bilder)

4 saker jag ätit idag:
Skolans äckliga strömmingsflundror, knäckebröd, yoghurt och massvis med tuggis ! :D


Sådär :D Utmaningen slutförd, Josefin  !:D

Robert Gustafssons bästa film, måste vara Lösvikt ! Jag har sett den 3 ggr efter varandra, på en dag !  :D
" Jag vill bo, i en svamp, annars får jag kramp" :DD Haha ! :D

Nu ska jag söka kläder för morgondagen,och sen fara och sova :P är jättetrött.

Aerobicen idag var jätteskoj ! :D vi hade inget redskap alls, utan vi använde bara kroppen ! skönt :)

Imorgon ska jag säkert ut på byn :P Det är ju fredag så ;)

Nu for jag ! hejdå!  :)

P.S. förlåt. ingen bild :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0