Vår

ÄNTLIGEN är det riktig vårfiilis i luften :) Solen lyser, snön smälter, vägarna blir bara och fåglarna kvittrar ! :D jag älskar där vägarna blir bara, och det blir varmare i luften :) man blir på så bra humör :D och det känns som att ingenting skulle kunna få en på dåligt humör :) 

Eftersom jag inte har satt upp några bilder hit på länge, ska jag sätta några nu. Jag tog dem förra veckan på lördagen. Då var vi på isen och grillade.








Jag skidade också lite.
Det roligaste var ändå, när jag stod stilla, och vände mig om för att se
om det kom någon, så då, trilla jag helt omkull ! :D haha

Ikväll blir det slaggis då :)
Nu blir det TV, :)

Hejdå !
Ha en bra fortsatt dag/kväll !

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

gud så fina bilder!! Och skönt med skidning:) Vi har haft en skoijig dag idag !Krammamma

2009-03-08 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0