Will & Knott :D

Haha, idag på engelskatimmen så hittade jag dethär i boken !


- Hello, are you there?
- Yes, who are you, please?
-I'm Watt
- What's your name?
- Watt's my name
- Yes, what's your name?
- My name is John Watt
- John What?
- Yes, are you James?
- No, I'm Knott.
-Will you tell me your name then?
- Will Knott
- Why not?
- My name is Knott
- Not what?
- Not Watt. Knott
- What ?


Haha :D Det där sku vara irriterande om man sku prata i telefonen med någon sådär ;)
Idag har jag bakat Dajmcookies igen :D mumsiga ! fast jag glömde sätta i sirap :Ö fast sen i degen på andra plåten satte jag i lite sirap ;) men goda iaf :)

Nu ska jag faktiskt gå och sova.
Det tråkigaste med dagen var, att när jag vaknade i morse, så var hela allt fullt med snö där ute -_-  just som man hade riktigt vårfeelis ! så blev det såhär skit igen :P

På gymppan idag, så började vi med att se på en handbollsmatch (film) för vi var så dåliga förra gymppatimmen, så våra lärare bestämde sig för att visa först åt oss hur en handbollsmatch går till ;) men efter det, så joggade vi runt hallen:P efter det fick hela klassen fara upp till gymmet :D coolt :D hade ganska roligt där jag :D

Imorgon kommer syster J hem igen ;)

Jag längtar till torsdagen ! Då är det aerobic igen :)

Här är några bra låtar:
John Me - Love is my drug
Jordin Sparks - One step at a time
Sasha Fierce - Scared of lonely

Nu ->sova.
Har huvudvärk :S

Godnatt :)

( förlåt, ingen bild. )

Kommentarer
Postat av: sonja

haha viveca läst den dä enkka texten ti mei nånngång, å ja fatta ingenting ! x D

2009-03-24 @ 19:37:47
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är utmanad av mig på min blogg!

2009-03-26 @ 13:25:58
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0