busy

Hejsan !
Ursäkta att jag inte har skrivit på en evighet, men jag har inte hunnit. Det är väl den vanligaste ursäkten ? men det stämmer ju så :)

Eftersom det är sista veckan i skolan, så har vi extra program. Idag hade vi Första Hjälp de tre första timmarna. De två timmarna efter det hade vi Sjöräddning nere vid Brandstationen. Det var jättekul ! Att hoppa i vattnet med våtdräkter på ! lite läckte det in, men inte så mycket. Vi simmade jättelänge i vattnet, och det var inte kallt ! men efteråt var det nog lite kyligt :p Sista timmen var vi på besök till dagis :)
Imorgon blir det Ovako och Museét och Första hjälp. :) På torsdagen till fredagen åker klass 9 på "hemliga resan" :D ska bli jättekul ! och på lördag är det AVSLUTNING ! :D ! Sen sommarlov ! :D längtar så !

8 juni börjar jag jobba på mitt sommarjobb, så det ska också bli spännande :)

Ska ladda upp lite bilder från stranden. Är väldigt nöjd över dem :)








Sådär, varsågoda :D

Nu ska jag lägga mig ner och höra på musik ;) kanske jag far ut och ligga i solen. :)

Hejdå, ha det bra !

Peace out !

PS. ni som läser min blogg, får gärna kommentera mina bilder, så jag vet vad ni tycker :) Ge också tips på vad jag kan fota, så kan jag prova att fota, och lägga in dem hit. :)

Kommentarer
Postat av: sonja

snygga bilder ! :)

2009-05-26 @ 15:30:09
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jättefina bilder :D<3 Min fotografsillis är så duktig så ;) Den blöta hunden är bäst! :D

2009-05-26 @ 18:14:39
Postat av: Alexandra

Din kamera e så mycki bättre än min, skarpa bilder! Kanske jag måst ta tillbaka den så får du min ist. :-)

2009-05-27 @ 09:13:05
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0