Eurovision

Hej !
Vet ni vad?
Jag är kär i Norges eurovisionsbidrag!
Alexander Rybak - fairytale. :D
om ni inte har hört, LYSSNA NU !
Hoppas på en seger, fast man borde heja på sitt eget land.
Men. GO FINLAND också :Ö

Jag kom just hem, efter att ha varit ute med kompisar. :)
M var inte ute, för han har varit borta idag, och nu saknar jag han som en dåre =/
men imorgon ska jag kanske till han :) och då sa han att jag ska få hans huppari :Ö den jag älskar :D

anyway, vet ni vad veckans bästa var?
1. Att jag fick en full 10a i min författarpresentation ! :D
2. Fick 9 i moddaprovet.
3. Att Kimitoöboken var klar och inlämnad !
4. Maten vi gjorde på hussan idag var jättegod !
Thai-mat ( Phad King ! jättegod) och som efterrätt:
Vitchokladkaka med digestivekex som botten :D
NAMM ! :D
Den kakan ska jag laga väldigt snart :D

Nu ska jag tala en stund med M<3 till, sen se på film/frendit och sen sova :)

Ingen bild, sry ;P

Godnatt !

Kommentarer
Postat av: e

den måst du laga i sommar också...digestivekakan...mumsis

2009-05-09 @ 12:10:18
Postat av: Astrid

Vi har samma smak! Jag älskar också Norges bidrag och hoppas att han vinner :D:D:D

2009-05-09 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0