Fotisgolf, SILVER ! :D

Hejsan !
Vår vänelevsavslutning var på Fotisgolfen i Kimito ! :D det var hemligt ända tills vi kom dit. Att fotisgolfa var jättekul ! :D fast det var egentligen ganska lätt :P Det ser svårare ut men när man väl är "inne" i spelet, så är det inte så svårt :D fast alla borde prova ! Det var första gången jag spelade det idag, och jag blev andra ! :D Då blev jag glad ! :D Jag hade 85 poäng.

Imorgon är vi lediga från skolan, och på fredag är det projekt. Sen helg ! :) skönt !  sen är det bara en vecka kvar i skolan. Tänk ! EN vecka. Känns som att man just började 9an, och nu går man ut. Ojj vad tiden går.




Det här var den sista "punkten" i fotisgolfen, och på mitt första försök fick jag bollen insparkad i -3- hålet ! :D


Här är en bild från hur det såg ut.

Nu ska jag fara och se på tv eller något. Kanske ut och gå?

Men hejdå. Skriver kanske ikväll.

Peace out !


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag har fotisgolfat :D För några år sen :P Det är jättekul :D Jag vann men bara för att Love är som han är så drog mamma och hennes kompis av poäng xO

2009-05-20 @ 22:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0