frisyrtips, tack !

Shudeluu !

Ska skriva ett kort inlägg om dagen nu. Skoldagen var helt bra. Efter skolan cyklade jag ner till frissan och ändrade min tid. Jag ska klippa och slinga mitt håren inför avslutningen. Några tips på vad jag ska sätta för färg(er) ? Efter det kom jag hem, satt framför datan en stund. Efter det läste jag igenom samppaprovet vi har i torsdag. Det är det sista provet ! herregud så skönt ! Snart har vi hemliga resan också :) I alla fall, idag hade vi geografiprov. Tror det gick ganska bra.

Imorgon fyller M<3 år ! grattis, och lycka till med kortet ! :)

I fredag blir det slaggis ? Och i lördag kanske M's house. :)

Ikväll kommer Eurovisions semifinal1. Finland och Sverige är bl.a. med. Jag tycker dock att det är dåligt att det kommer kl.22.00 ! alltför sent och samma tid som Gossip Girl kommer. GG kan jag åtminstone inte missa ! så jag får väl byta kanal i pauserna ;) Nu ska jag se på OC eller se klart filmen jag började se som kommer på TV100 Family , Blondiner har roligare.

Ha en trevlig fortsatt kväll, och heja på Finland !


Kommentarer
Postat av: sonja

va den bra den dä blondiner har roligare ? :D

2009-05-13 @ 16:29:18
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0