Klassresan = DEN BÄSTA !

Hejsan !

Idag kom jag hem från vår klassresa eller "hemliga resan" !det är därför jag inte har skrivit på länge :)
Jag orkar inte skriva igen vad vi har gjort, för det skulle bli den femtioelfte gången, därför kopierar jag det jag just skrev åt en kompis på MSN ;)

walkie talkie ;D sanoo:

först heureka, sen fazers fabriken, efter det till hotell flamingo (som vi sen sovd, värsta lyx ! ) sen var klassen till en vattenpark som fanns där i hotellet sen på kvällen till Amarillo o äta, sen va vi alla hos varandras hotellrum. På morgon först morgonmål, sen shoppa vi i Jumbo, sen hem o stanna på vägen i Karis o åt :D

Där fick ni veta :) Det var jätteroligt ! Nu vill man inte att vår klass ska splittras. Imorgon är det sista dagen vi är i skolan, för då är det avslutning.

Jag och min kompis J ska läsa upp Niornas program, och det är en dikt. Den är faktiskt bra, om jag får säga det själv :) Den handlar om våra 3 år i högstadiet, fast vi har skrivit om alla töntiga saker som har hänt :D Roligt, men kanske en aning pinsamt att läsa upp det inför ca 100 personer.

Imorgon sätter jag in en bild på min outfit, och då får ni också lite bilder från klassresan.

En sak måste jag säga nu. Jag köpte en HIPHOPlippis idag :DD

Bild imorgon på den !

Nu- > sova !

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag har varit i heureka ;D Fast det var ganska många år sen nu :P

2009-05-30 @ 21:21:36
URL: http://palglow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0