Paus i arbetande :)

Nu tog jag paus i mitt projekt. Jag har moppat och dammsugit hela huset, tömt diskmaskinen och vädrat, varit ute med hundarna och rensat mitt klädskåp. Snart ska jag ut med hundarna på länk :)

Igår var det sol och varmt, och idag är det grått och tråkigt. Jag var ner till stranden igår tillsammans med lillebror, och vi såg en ekorre, som vi var båda ganska "jännä" på. Jag var kanske mest intresserad av den, för att jag skulle ju förstås fotografera den, fast det gick inte så bra. Ekorrar är svåra att fota ! det har jag lärt mig. Ett ännu svårare djur att fota är humlor. Det märkte jag också igår, efter flera misslyckade försök  ! :P ( ojj, det här var jätte intressant ;) ) Men nu vet ni i alla fall vilka djur som är svåra att fota.

Hmm... undrar hur svårt det skulle vara att fota en leopard....

Nåjo ! :D jag ska i alla fall sätta en bild in på ekorren :D



jag har satt lite skugga och lite mera "högdager" på denhär bilden, annars skulle ni inte se något alls !

Nu ska jag fara ut och gå. När mamma kommer hem, ska vi åka in till Åbo och möta upp syster J :) jag behöver skor till min vårfestklänning :) Hoppas jag hittar !

Nu ut med doggarna !

Tjena mors !
Peace out, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0