Rainy day.

Hejsan
Idag är en äkta tråkdag ! bara regn, regn och åter regn. Har inte gjort något idag. Förutom att sett på en film, Love Actually, som aldrig tänkte ta slut, fast den var riktigt bra.

Jag väntar så otroligt på sommaren ! kommer bli den bästa sommaren ever ! :)

lite planer har jag.
1. Tälta med Sonja, Wilma, Tesse :D
2. Träffa kompisar jättemassor!
3. Ordna fest?
4. Jobba på ett nytt ställe :)
5. Köra skooter.

Och en massa mera :D men man tar en dag i taget !

Vet ni vad?
Ni som känner mig, vet att jag hör på hiphop och rap. Idag när jag var på YT och hörde på lite låtar, kom jag till en låt som Lil Wayne sjunger. När jag sedan såg på vad det hade kommit för kommentarer så var det någon som hade kommenterat
" - the voice sounds like a crashed turkey"
Och nu får jag inte bort det från huvudet :D för det stämmer ju ! haha :D gud va jag skratta åt det :D

Men nu ska jag sätta in tre bilder. :)









Kommentarer
Postat av: sonja

haha lil wayne :D vika fina bilder hördu ! jeei vi ska tälta så jäklar ;D

2009-05-09 @ 16:39:38
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina bilder :D Du, vilken datum börjar ni skolan i höst??

2009-05-09 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0