Sista skoldagen

Gokväll !

Äntligen var ALLA prov och alla uppgifter och alla läxor över för mej ! :D imorgon har vi den sista normala skoldagen ! Ännu bättre känns det eftersom mitt sista prov gick riktigt bra, känns det som :)

Jag har ungefär just kommit hem från Åbo med pappa :) syster J åkte med hem till Åbo med oss också.

Skoldagen idag var bra.

Nu ska jag bjuda på två bilder på mig och M :)





Ikväll kommer Eurovision semifinal 2 ! :D

Mitt nya favoritbidrag är Azerbaijan's bidrag :D
Arash & Aysel - Always !

Hejjar på den ;), och Norge och Finland :D

Nu blir det tack för mej ! Skriver imorgon:D


Kommentarer
Postat av: Astrid

Söta bilder :)<3

2009-05-14 @ 20:18:51
Postat av: Alexandra

"Love is in the air. Na na na na. Love is in the air"

2009-05-15 @ 20:10:35
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Josefin

Känn en doft av kärlekeeeen, den kommer närmareee...<3..hih

2009-05-16 @ 10:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0