Sommarlov :)

Hej !
Nu äntligen är det sommarlov. Vårfesten gick jättebra. Jag är jättenöjd över mitt betyg, och över mina stipendier. :) Efter vårfesten for jag, mamma, pappa och I ner till glasskiosken för att köpa den traditionella glassen som vi alltid köper efter en vårfest. När jag kom hem solade jag, och på kvällen började jag fixa mig klar. Ungefär kl.16.30 förde mamma mig och klasskompis Matilda till Ölmos, där klassen skulle fira :) Förstås var där ju andra också.

På Ölmos var det jätteroligt ! Man har ju alltid roligt med roliga människor så ;) Ungefär halv 2 tiden for jag till M<3 och sova. Vi for direkt och sova, och vaknade halv 12-12 tiden imorse :P

Idag har jag solat, för det är kokhett här ! Och stilla i luften, så man har varit tvungen att komma in emellan för att inte helt torka ut där ute ;) Jag skulle sola ryggen idag, och hörde på musik tillika, vilket gjorde att jag somnade. Svider lite på ryggen nu...

Jag tänkte att jag ska sätta in en bild på min nya "hiphoplippis".


En sån :D New York Yankees ;)



Men nu ska jag fara ut o gå med hunden tror jag :)

Skriver nog antagligen inte mera idag, men säkert imorgon. Första sommarlovsdagen då :)

Ha det bra !

Peace out !

Kommentarer
Postat av: Astrid

En sån har Love också ;)

2009-06-01 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0