Stan

Tjena !

JAG ÄR ÖVERLYCKLIG ! :D jag hörde på radion, NRJ, när vi åkte hem från Åbo att Flo Rida ska till Finland ! Den 9.7 i Helsingfors. Biljetterna kostar 29€, och gissa vem som vill övermycket dit ! ( läs måste dit) ÅÅH; ! JAG VILL, JAG VILL,JAG VILL !

Nu har jag nyss kommit hem från åbo :) hittade skor och "bolero" som jag behövde till avslutningen :) älskar skorna ! Jag hittade också en ny parfym, eftersom min Puma är slut. Nu blev det Adidas, Fruity Rhytm.



Nu ska jag se om det kommer något på tv.
Imorgon är det paus i projektdagarna, för vi nior har "framtidsdag" i skolan.
Efter skolan har väneleverna avslutning på hemlig plats också :) Ska bli kul !
Skriver imorgon.

Godnatt.
Peace out ;)

PS. jag kommer säkert att drömma om Flo Rida inatt (A). DS.


Kommentarer
Postat av: sonja

ooj den dä parfymen doftar helt jätte gott ! :D

2009-05-20 @ 11:42:00
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0