tillbaka

Nu är jag inne igen, så nu ska jag skriva !

Det var jättekul ute ! Alltid roligt med T :D vi tog foton, åt glass, gick omkring, sjöng och dansa :D Idag har jag solat, och jag har till och med lyckats få en rand. Bra till avslutningen att man är lite brun :)

Jag har en ny favorithuppari !:D Adidas :D ! ska lägga in lite bilder ;)





Eurovisionen igår alltså ! Norge vann, vilket va rätt ! Alexander Rybak är både söt och en jättebra sångare och performer ( vad är det på svenska?) Jag var hos Feyo och Wilma och såg finalen. Jag var ganska trött efter dagen, eftersom jag hade varit på utbildning från kl.09-16.30, så när vi låg på soffan och såg på eurovisionen, somnade jag :D och vi lekte juryn vi tre, och jag hade skrivit i sömnen ! :D för det första hade jag skrivit på plats 24, Fila istället för Finland, och under det hade jag skrivit 9, men varför vet jag inte ? :D

Utbildningen var också jätterolig ! Vi lärde oss första hjälpen och brandsläckning, och praktiskt arbete i hamnen. Ser verkligen fram emot mitt sommarjobb ! Och jag har jättetrevliga arbets"kamrater" :)

Några bra låtar !
Eminem - We made you
M.I.A - Paper planes
           10 dollar
           Come around ( ft. Timbaland)
Anoosh & Inga - Jan Jan
Arash & Aysel - Always
Sean Kingston ft. Lil Wayne - I'm at war

Nu ska jag göra något annat, för nu har jag skrivit ett långt inlägg som jag lovade ! :D

Ha det bra !

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: sonja

jättefin den dä andra bilden ! :D preformer e väl typ uppträdare ? ;D

2009-05-18 @ 07:38:04
URL: http://sonjisch.blogg.se/
Postat av: N

Sonja : Jo så va d ! :DD tacktack ! :D

2009-05-18 @ 10:24:00
Postat av: e

haha peace out...:)haha bra med jobb man trivs med..tummen upp:)

2009-05-18 @ 19:20:23
Postat av: Alexandra

Peace out. Love, man. Yeah. Flower power. Och så lite Aaaa-aaa--, från Sune :D



Hih.

2009-05-20 @ 16:10:05
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0