tråkigt

Eftersom jag har så tråkigt, och det inte är sol ute, ska jag skriva ett inlägg igen :)

you say Disturbed, I say Chamillionaire
you say AC/DC, I say Plies
you say Drowning Pool, I say Tupac
you say Metallica, I say Eminem
you say The Offspring, I say Bow wow
you say Papa Roach, I say 50 cent
you say The Agony Scene, I say THE GAME

If you love rap/hiphop and hate heavy metal copy and paste!

Läste detta just på Youtube, och tyckte det var bra, därför ville jag sätta hit det.
Jag söker just nu låtar av de där hiphopartisterna,så jag ska skriva tips hit :)

Chamillionaire - true
Plies - she makes me wanna ( ft. T-pain)
Tupac - me against the world
Eminem - we made you, stan

Bow wow - My baby

50 cent - i get it in
The game - dope boys

Nu ska jag fara ut på byn med W & J !

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0