Vappen !

Roligaste vappen den här ! :D
Jag startade tillsammans med min kompis T<3, klockan 19 till Björkboda. 19:30 träffade vi S & W <33 i korset. :P Efter det körde vi vidare, eller S fick cykla, stackarn :D Vägen var lång, tänkte aldrig ta slut.
 Vi var ganska många personer i "Gronne" ( eller är det med U, Grunne? ), och det var jätteskojjigt ! Vi kom dit ungefär 8, och for hem 12, efter lite händelser där :D + att det blev lite kallt :P men jag fick låna M's<3 rock :) Jag hade en topp,2 huppari och två rockar, men ändå frös jag :P Igår åka jag PV för första gången i mitt liv ! och det var faktiskt inte så farligt som jag trodde. Det var roligt !

Nu ska jag jag lägga låtar till kameran, och sen ut och sola.

Här är några sommarbilder. Full sol ute, och jättefint :) Sommaren kommer ! Finally ! :D






Nu far jag ut !

Hejdå !
Ha en trevlig dag !

/ _nathaliee´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0