Anna!

Anna Törnqvist
Du är härmed inbjuden till den eventuella födelsedagsfesten jag
kommer att ha efter min födelsedag.
Jag kan tyvärr inte skriver närmare här på bloggen men
jag säger åt dig då jag sir dig nästa gång vilket
förhoppningsvis blir imorgon i skolan!



Jag har enorm fiilis!
Sitter här och chattar med jenifered.blogg.se och messar med E. :)
Nu ska jag fortsätta knarka musik.
Har varit riktigt duktig idag!
Har inte varit nästan alls på datorn, har läst på prov (gjorde på ditt sätt alexandra!) och legat på spikmattan!
Duktiga jag :D

Nu belöning med det bästa jag vet-
Musik!♥

Kommentarer
Postat av: Annaaa :)

Tack för inbjudan! :)<3 vi träffas nog i skolan imoron! :) <3 men kommer först till maten :) älskar dj<3

2009-11-09 @ 19:28:35
Postat av: janinaz.blogg.se

svar;tack ! :)

2009-11-10 @ 14:42:31
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0