:D

Nu sitter jag här och degar.
Hör på en massa cool musik av Snook.
Längst fram i taxin är en av mina favoriter :D

sitter och skickar en massa konstiga vitsar åt mig på msn,
okej, dom är helt roliga, men vad sitter ungen och skriver in för
sökord egentligen? :D

Nu ska jag packa gymppakassen och sedan sova.
Det har lovats mera snö tills imorgon.
Ja, det har snöat idag, och innan skoldagen var slut fanns det faktiskt
så mycket snö att man kunde göra snöbollar!

"ute faller snö"... :D


Jag såg förresten på Sunes Jul igår!
EMILIA! Om du hittar den någonstans där i SWE, tag snälla hem en sådan film då :ö


Nejmen nu ska jag stänga datorn.
Godnatt !


Kommentarer
Postat av: e

jag trodde vi hade den...hm ska kolla om ja hittar..den esåå bra..du e så mjuk och go karin..:)

2009-11-05 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0