:))

Hah, skrattar nästan lite nu. ;)
Igår i mitt sista inlägg skrev jag "tar bloggpaus" ändå har 5 st. varit inne och kollat idag :D

Nu tänker ni säkert "varför skriver du nu då?-.-" men jaa, har man tråkigt tar man till bloggen! That's it :D

Sitter just nu och hör på X3M, kommer en ganska bra låt, fast artisten hörs som en ostämd gitarr. Falsk som bara den! Ska plocka lite undan i rummet och huset och sedan ska jag fotografera lite. Det var väldigt länge sedan! Kanske jag far ut en sväng också och fotar något. Får se. :) Men nu skriver jag inget mer, skriver senare.

AnQ -> I'm back :F


Kommentarer
Postat av: ankiih

ja börja no nästan sakna dej redan : D

så viken tur att du e tibaka ! :DD <3

2009-11-24 @ 16:08:42
URL: http://ankiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0