Tjena...

... på dig bloggen.
Har nyss vaknat. Tog en vila på 1½ timme. Jätteskönt och välbehövd!
Hinner dock inte skriva så mycket mer. Måste snart kasta mig på cykeln och trampa neråt mot frissan. :)
Tar nog någon bild då jag är hemma så får ni se hur håret blir.
Glömde jag att berätta?

Jag bestämde mig för att göra något helt annorlunda och ska färga håret svart! Jag vet... många tänker nu " nej vah?! hon måste skämta" eller "neej! inte hennes blonda hår" men japp!
Det är sant!

Nu ska jag bara söka fram någon bra bild att ge till min frisör :)

Visar senare!

Kommentarer
Postat av: sonja !

å i nästa inlägg kommer de ; haaha ni trodd på de ! :D

2009-11-02 @ 17:32:17
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0