Drop the bass

Tjao!
Nu är jag hemma från skolan och har nog varit det en tid. Men who cares about school? :D ni vill väl ha någon "smaskig" nyhet kan jag tänka mig ;)

Tyvärr vet jag inget nytt. Bara att det i bloggvärlden snackas om att Foki inte egentligen var "Årets Blogg"-vinnare, utan att den egentligen vinnaren var Kenza. De sägs att Veckorevyn sade att Foki var vinnaren för att det skulle se dåligt ut om Kenza skulle kamma hem priset andra gången i rad. Om det är sant detta, måste jag nog säga att det är väldigt dålig stil. Veckorevyn ser ju inte bättre ut av att låta en låtsasvinnare springa omkring och vara lycklig över något som hon i själva verket inte har "förtjänat"? De ser nog sämre ut att ljuga om den saken. Och förresten så VET de att det riktiga resultatet kommer att läcka ut förr eller senare, så de har ju ett annat val än att ljuga.

-> "Som man bäddar får man ligga"

Nu ska jag snart åka iväg för att träffa en jobbkollega och sedan till biblioteket och sedan ut. Skriver inte mera ikväll, och nu skriver jag inte mera heller, för jag ska läsa lite till på franskaläxan. Ha en bra kväll!


Why don't stop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0