Goodmorning sunshine!

Godmorgon!
Nu har jag vaknat. Usch så det var kallt igår, så när jag for och sova hade jag massor med kläder på, duntäcke, en fleecefilt, min morgonrock och dynor på sängen. DÅ var det skönt och varmt! :)

Nu sitter jag här och lyssnar på "Mitt piano - små små steg".

Igår var det helt nice ute. Fick träffa Sonja också<3! :) Jag mötte upp J&T<3 och så gick vi ner till torget och var där. Träffade också M<3 igår :)

Vet ni vad jag kom på igår? Det är jätteskönt att cykla hem sent på kvällen och höra på musik! Allt är tyst och mörkt runt omkring och det enda man hör är musiken. :)

Nu ska jag klä på mig eftersom jag ännu sitter i min pyjamas och degar. Efter det ska jag nog gå ut och gå. Rensa huvudet lite på tankar. Sedan blir det läxor. Franskaläxa= JESS! :D det är skitkul!


Kommentarer
Postat av: sonja !

jee å ja fick träffa dig ;D

2009-10-11 @ 13:37:31
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0