hm... jag orkar inte

Skriva ett till "coolt" inlägg.
Snart är mina håltimmar slut och jag ska ha tyska. Därför ska jag nu istället ta och läsa på läxan. Har fått huvudvärk nu också, men som tur är så slutar jag halv 3 idag. Som ju är ganska snart :)

Skriver kanske då jag kommer hem. Om jag inte gör det så kollar jag på film, "The Holiday" eller så kollar jag på Friends. Tror dock att det blir Friends, för vem kan få nog av vännerna? ;) dom är ju bäst!

Visste ni förresten att jag försov mig imorse? Jag sov en halvtimme för mycket, så jag hade bara 25 minuter att fixa mig klar, men tro det eller ej! Jag hann tvätta och föna håret, sminka mig och äta morgonmål på 25 minuter! THAT is a new record! :D

Nu slutar jag!

Peace, suckers! (Är det bara jag som tänker på b*gen i Mean Girls när ni hör det där?hmm...)



P.S! Jag tog en gång ett test på facebook vem i Mean Girls jag är... Svaret blev :


Komplimang eller förolämpning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0