Holla!

Holla at u gays guys!
What's up?

Jag är på toppen humör idag, så jag ska söka fram lite
bra musik åt er!
 Jag söker en orsak för att få slippa städa rummet och göra läxor.
Allt för er <3



K&M<3 talade om den här låten idag,
och nu har den fastnat på min hjärna!
GREAT! thanks -_- ;)



Låt oss göra detta musikinlägg till ett "Lil Wayne-musik-inlägg"


Oh♥ this song!
Jag kommer ihåg när jag hade min tid då jag bara hörde på Lil Wayne. Oh boy...
Kommer ni som känner mig bra ihåg det?

(jag tror att orsaken till att jag sluta lyssna på Lil wayne var att jag
en gång på youtube läste att någon lustigkurre hade kommenterat "he sounds like a crushed turkey".
Jepp... Då började jag koncentrera mig på det, och på den vägen lyssnar jag inte lika mycket på Wayne mer.
Löjligt? I know)



Känner ni igen melodin?



MIMS - this is why i'm hot!

Den här låten kan aldrig bli fel!
Hög volym på och fiilisen blir på topp!




Där hade ni musik! Ska försöka hitta lite mer nice music som inte låter som en crushed turkey! Kommer kanske senare ett inlägg ;)

Nu städa, göra läxor och sedan ut ;)


Goodbye 60.000!
pusspusslovehugsMJAOOO,iknowyoulovemee, mjaauuu<33333333333333IMTHEONEANDONLY!

Kommentarer
Postat av: janinaz.blogg.se

svar : Tack tack tack tack nathalie :D:)<3

2009-10-08 @ 18:03:47
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0