Jahapp!

Halloj!
Nu är jag hemma från skolan.
Våra nyrenoverade skolor är skitsnygga!
Började längta tillbaka till högge då jag var där :/
De hade ordnats lite program i brukshallen
och där spelade bl.a. några skolorkestrar! :)
Bra spelat!
Fejo, Wilma och Sonja och de andra! SKITBRA :D
Nu ska jag läsa lite på prov eller kolla friends.
Vad tror ni jag kommer att göra? ;)

Kanke jag ska vila lite också... jag vet inte :)
Jag är faktiskt jättetrött idag. Wonder why?
Jag skrattade förresten helt sjukt mycket igår!
Jag brukar skratta mycket, men igår var nästan rekord?

Nej nu ska jag slita mig från datan.
(fejo, nu fick det mej att tänka på " hur ska jag kunna smita, från iskalla Rita" :D)


Pheobe,Joey, Monica, Ross, Rachel och Chandler!

Vem är er favorit?:)


Kommentarer
Postat av: fanny

Jag skrattade förresten helt sjukt mycket igår! <- aj hej du menar ? :D

2009-10-03 @ 14:28:39
URL: http://fannyfel.blogg.se/
Postat av: fanny

du e mystisk du :S

2009-10-03 @ 15:27:38
URL: http://fannyfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0