Läxor + trötthet = sova tidigt

GUD SÅ IRRITERANDE!!!!!!

Här har jag stressat och skrivit en massa text redan 2 GÅNGER så kommer det ändå inte! blogg.se är SKIT! -_-

Ursäkta mig. Jag är på dåligt humör idag för jag har varit så trött. Men jag får skylla mig själv. Jag for och sova kl.00.00.
Jag var ju ute igår. Tesse for hem tidigt (TV-freak som hon är så;) ) men jag stannade ute med M<3 och F. Då F for hem så blev jag kvar ute med M<3. Det blev ganska kallt så jag var påväg hem. Jag sku cykla hem i kölden men M<3 var så gullig att han följde hem mig. Vi talade till kl.23.00 och sedan for han hem. Kul var det<3 :)

Vi hade besök av författaren och poeten Solja Krapu idag. Hon är jättebra! och rolig :D Och dikter kan hon i alla fall skriva. Riktigt bra lektion! :)

Nu ska jag försöka koncentrera mig fullständigt (haha) på mina läxor.

Önskar att jag hade franskaläxa istället. Vi hade skitkul på franskalektionen idag! :D mitt absoluta favoritämne! ♥



Pussycat dolls - hush hush, hush hush

Skit i "PCD" då man kan lyssna på det här!


På franska:D Det lilla han säger sjunger alltså ;) dvs. " Je m'appelle funny bear". ;D

Och jaa. Jag hör på allvar på dethär:



Ni får själv avgöra om ni tror på mig eller inte.
Nu ska jag i alla fall fortsätta här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0