Morning Sunshines!

(det låter bekant det där... jag tror jag sa det igår)

Anyway hej!
Inte har jag bloggtorka heller. Vi kan säga att det var ett skämt.
- Det var ett skämt.
Så!

I alla fall. Igår var riktigt kul faktiskt! :) En massa folk. Musik, dans, skratt m.m! Nice.:) Vi kom dit halv 9 for hem halv 3. Behövde inte ta taxi, och behövde inte gå. Snälla J körde hem oss :) eller hem och hem. Jag for ju till sötaste,bästaste fejo och sov<3
Vi låg uppe och talade till 4 ungefär, tills jag bestämde mig för att sova.
På morgonen vaknade jag av att fejo hörde på storbloggarn PAOW's sjuka hals? hmm... (no-lifer kl.09.00 på morgonen! *joke* ;))
Sen kom Wilma<3 dit också och vi alla låg i sängen och nördade oss. Sedan fixade vi frukost.  Musse Pigg smörgåsar! :D
Nu sitter jag hemma med krona på huvudet (handduk) Har just kommit ut från duschen :)

Nu ska jag plocka upp ur min lilla reseväska :D sedan blir det något annat...

Have a nice day.

Förresten! Snacka om att det blev fiilis in tha house när JAG skötte musiken! STOLT! :F

Musiken jag spelade var ofc av kungen själv ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0