Vad nu?

Måste lite skriva av mig nu.

Vad har jag gjort nu?
Du har ingen orsak att vara sur på mig.
Du gav mig ingen anledning som jag kunde tro på.
Du var halvvägs men inget mer, och i
den situationen behöver jag mer än det.
Du hade ju så starka åsikter och plötsligt vad de borta?

Vart for de?
Jag tycker att det verkar lite konstigt.




Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Är helt slut, och jag lär nog behöva energi imorgon. Jobbig dag, tror jag. Joo...
Först 2 timmar religion, 2 timmar konst sedan en timme kemi och till sist en timme historia. Vi får reda på vad vi fick för vitsord i religonen. Kanske i historia också?

 Fortsätt kommentera om ni tycker jag ska färga håret mörkare! :)



Vad tycker ni om det här? Ska jag låta det vara blont och klippa det såhär kort, lite längre? Ska jag färga det brunt och klippa det sådär? Ska jag bara färga?
Säg vad ni tycker!

Kommentarer
Postat av: ankiih

no aldri att du sku klipp de ! herreguud om ja sku va du sku ja vara överlyckli ti ha såndänt ängla hår ! NEJ INTE KLIPPA ! : ( <3 :D

2009-10-06 @ 19:33:01
URL: http://ankiih.blogg.se/
Postat av: e

klipp inte, färga inte för du ångrar d!

2009-10-09 @ 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0