aaah <3

 Nu har jag en massa bra ny musik igen!
Jag har funderat och tänk! Hur tråkigt skulle det påriktigt vara om inte musik fanns?!
Jag vill inte ens tänka på det!

Och alla som känner mig vet att jag nästan bara hör på Hiphop& Rap och nu skall jag förklara varför.

I Hophop och Rap är de så självsäkra då de sjunger! De har stil och har ofta något vettigt att sjunga om. T.ex. om något som hänt i deras liv eller dylikt. Förstås finns de ju de rapparna som bara sjunger något lowclass och mycket om "ladies" och sånt.

Jag gillar inte all popmusik för i många låtar är det bara "gnäll" som gäller. MÅNGA låtar handlar om då förhållanden tar slut och de sjunger då att livet är över och att man mår så dåligt och bla bla bla. Fy så tråkigt!
Istället för att sitta och deppa över att det tagit slut med någon och sedan skriva en låt där man nästan gråter så gör hellre en låt som är glad och ha en positiv inställning!

Jiises, jag hatar "gnällåtar"!

RESPECT to hiphop & rap! ;) Förresten sjunger de jättesnabbt och det mesta rimmar. TALANG! Kid Cudi är en bra artist!

Sådär, nu vet ni min åsikt. Lämna gärna en kommentar eller två om vad NI tycker!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0