Blä.

Hallo!
Usch vilken dag.
Jag har i alla fall varit duktig och tog just in byket och läste före det 3 h på rellaprovet
som vi har i torsdag.
Nu har jag dock lite paus så att jag kan skriva av mig lite här på bloggen.

Vi hade fotografering idag i skolan!
Gick väl helt okej? hm... ;) (japan -_-)
Inside joke! eller snart vet väl alla? ;p

Jag har i alla fall skrattat helt massor idag! :D
Kommer leva länge :F

Har väl inget annat extra att skriva så jag kan väl skriva in mina planer för veckan!

Onsdag: prov!
Torsdag: skola, middag med kompisar :)
Fredag: Träffa kompisar ofc! :D
Lördag: KANSKE stan, annars träffa kompisar ;)
Söndag: CHILLA och läsa på prov.

Snart är den här veckan också över. Gud så skönt! :)
Imorgon har jag sovmorgon också. NICE! :)

nu ska jag läsa 4 kapitel till, om inte alla sidor. ;p Får se hur mycket jag orkar,
jag måste ju ut med hundarna också!

Men nu ska jag inte skriva mer.


Maybe it's Maybelline? I'm lovin' it! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0