Förlåt...

...alla ni som har kollat min blogg utan att få se ett enda nytt inlägg idag. Eller varför säger jag förlåt? Hah, jag är inte ens ledsen för det :D

Iallafall. Idag vaknade jag upp hos syster J och vi åt frukost och fixade oss sedan klara för att ta oss in till stan. Först for vi till en sminkstudio och efter det och shoppa lite.
Efter att vi shoppat lite kom Jayde,Minea och mamma och mötte upp oss och vi åkte sedan iväg med The Script spelandes och oss sjungandes till en butik jag inte kommer ihåg namnet på. Där fanns i alla fall en massa fina saker! Jag köpte ett armband av märket Pears for girls :)
Efter det körde vi hem till Jayde's och kollade lite och sedan for jag och syster J hem till henne. Efter någon timme startade vi hemåt igen och kl.20.40 var jag hemma och klockan 21.00 var jag klar! (på 20 minuter hade jag hunnit i duschen och fixat mig klar!!) Sedan kom M♥ & K efter mig. Vi åkte ner till byn och därifrån kom jag hem någongång runt 23.30? Ingen aning. Anyway, jag hade kul idag! Och igår med! Tack Josefin för en rolig torsdag & fredag! :)♥ Skitkul då man har systrar som man kan åka och hälsa på! Snart flyttar syster A och hennes M till Åbo också, så då har jag ytterligare en orsak att åka in till stan ;) Great!

Just nu sitter jag och lyssnar på The Killers -Mr. Brightside! Den låten får jag aldrig nog av! Måste nog vara en av de bästa :) Den är också med i filmen The Holiday som är en jättebra film. Kanske jag ska kolla på den imorgon:)

Har inga planer för morgondagen, men en sak måste jag verkligen göra, och det är att städa rummet!Det ser ut som ett bombnedslag och det ligger kläder överallt, fastän jag inte ens har varit hemma! Weird... Men har man brått så har man :)

Nu blir det lite Friends innan jag ska sova. En positiv sak med bärbar DVD är ju att man kan ligga i sängen och kolla på film, och om man sedan känner att nej nu är jag färdig för att somna, så trycker man bara på off-knappen och sover! Hur perfekt är inte det?! :D

Men nu> HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter faktiskt ganska så lyxigt ! ;D

2009-09-19 @ 08:11:20
URL: http://ankiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0