Förlåt!

Okej, jag är jätteledsen. (egentligen inte)
Har inte gjort något spec. men har inte orkat bloggat idag heller.
Kom hem för någon timme sedan.
Var och kollade på tjejernas fotbollsmatch som de vann 2-1! Bra!

Före det plastade jag böcker, och nu sitter jag här.
Har sovmorgon imorgon och det behöver jag!
Ska ännu packa väskan och så ska jag läsa igenom kemiläxan (btw, det är från s.15-37!!)
och så skall jag kolla lite på SATC.

Vet ni förresten?
Jag tänker läsa kemiläxan imorgon istället!
Hinner ju före jag går till bussen + då jag sitter i bussen. Great!


Ingen musik idag, imorgon antagligen!

I torsdag skall ju jag till frissan,och jag vet exakt hur jag ska klippa mig!´

Nu-->Packa ner laptopen!

Godnatt!
Gå och sov alla ni som sitter uppe och läser min blogg!
Och ja!! Det är en befallning (:

peace

//nathalieeW


Kommentarer
Postat av: e

hur blir d då?håret?

2009-09-01 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0