Godmorgon!

Jag steg upp kvart före 12 idag. Skönt att sova. Jag vaknade dock av att min söta mor bakade semlor. (: Men det var väl ändå dags att stiga upp ;p


Nu sitter jag här och talar med mina pals<3 Jag har påriktigt världens bästa kompisar!  :)
Snart ska vi ha middag här hemma så syster A♥ och hennes M kommer hit :o)  Senare på dagen ska jag antagligen träffa söta jenifered.blogg.se! ♥ Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något hittar vi nog alltid på! :D

Nu ska jag dra ut och gå en sväng med doggen innan middagen är klar!
Skriver senare!

P.S ! Jag ska sätta några bilder jag tog igår hit sen senare!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Söta mamma.. det var ju roligt! Hoppas dom smakade bra:=)kramamma

2009-09-13 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0