Hejhej.

Kom in för typ 45 min sedan.
Var först till Portside och åt med T<3,
efter det cyklade vi till sportplan för att kolla på fotbollsmatch.
Låt oss säga att resultatet blev:
Vinst för Jäntevä ("våra" pojkar) & en slickepinne för mig! :D
Efter att matchen var slut cyklade jag och J<3 hem till mig. Jag ville sätta lite mera kläder på bara.
Efter det mötte vi upp T<3 igen och så cyklade vi alla ner till J<3 för att hon skulle söka mera kläder.
Efter det har vi nog bara varit ute.
Talat en massa!
Ni är verkligen bäst!

Nu ska jag kolla lite på SATC tror jag.

Imorgon blir det kanske Vårdkasen. Får se hur humöret är då.



Det är många som har frågat vad den förra låten jag satte hit hette.
Orsaken till att jag inte skriver det in hit är att jag inte orkar :ö
Men det är bara att fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0