Hejsan!

Hallå på er tjejer,killar och ni där mitt emellan! (;
Jag ska sätta lite musik hit nu!
Känner att jag blivit lite slö på den fronten? :s
Förresten! I fredag ska jag åka till syster J♥ Blir nog shopping då ;)

(J! Hörde att du lyckas få något in i ögat och jag kan bara säga: Håll "skaldjur" utanför ögonen!;D )

Jamen back to reality. Musik var det då.
Varsågod! ↓




New favourite!


Ännu en ny favorit!
Man, am I good finding great music? ;))


Nu ska jag fixa mej lite grann och sedan dra ut med mina pals  W & J ! ♥♥
Talade just med sötaste Sonja också♥! (: du är för great alltså ;)

Men nu var det bort från burken!

Ajöss!


Kommentarer
Postat av: Josefin

ja, vad kan man säga? Dt är inte alltid så lätt..:)Det är något jag önskar åt min värsta fiende!:P

2009-09-15 @ 18:32:44
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0