Hemma 02:00




Saturdays up!

Jag kom hem ungefär kl.02 igår.
Hade helt skojjigt (:

Efter att jag kommit hem låg jag ännu i sängen och kollade Friends.
Det gjorde jag också nu på morgonen ;)

Idag har jag inga planer ännu, men jag kanske träffar Wilma eller någon? :)
Ska nog i alla fall ut och köra lite sköde ;)

Jag sitter här och knarkar musik som vanligt.
Just nu är det
Gummybear - I'm a gummybear
(inga kommentarer) :D

Måste nog läsa på prov idag också.
Första provet det här året har jag i torsdag. Bläbläblä...

Men nu ska jag fixa lite här! Inlägg kommer det lite då och då;)

-> Förresten! Låten jag har här är skitbra! Ni kan fråga av mig ifall ni vill veta mera bra musik, för jag har många nya bra låtar på lager :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0