Historia.

Sitter och har historia just nu. Vi skulle göra uppgifter men jag är klar med dem så nu surfar alla som är klara omkring på internet ;)

Jag kommer inte att skriva någonting när jag kommer hem för då blir det provläsning för hela slanten!
Kanske ett inlägg då jag har paus. Får se.

Vad tycker ni förresten om min nya idé "jag uttrycker mig!" ? :D

Jag menar förstås inget illa med det jag skrev i förra inlägget men det heter ju JAG uttrycker MIG.

Men peace och yall.

(Skriv en kommentar om ni vill att jag ska sätta musik hit. På det sättet är det lättare för mig att veta om ni vill att jag ska sätta musik hit över huvudtaget och om ni ens gillar det.)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jejsvejs!

Hälsningar från mommo o moffa....du har väldens sötaste o snällaste systerson...Är det bra allt där hemma? Lessamt? Isak hälsar!!

2009-09-23 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0