Jag uttrycker mig!



ALL GNÄLLIG MUSIK ÄR TILL FÖR LIFEHATERS!
Om man är så less på sitt liv att man sitter inne
på sitt rum dagarna i ända och lyssnar på musik som innehåller någon deppig mening i stil med
-> " I hate myself for loving you."
" I can't live without you!"
"please come back to me"

jag menar PLEASE!
GÖR NÅGOT ÅT DET DÅ!
GET OVER IT!

Tror ni att ert liv blir bättre av att sitta inne och ruttna bort i takt med musiken?
I DON'T

MEN, inget fel på er som lyssnar på det (A)
Jag menar bara att man kan ju lyssna på det i smyg
eller sen göra något åt det.

Man lever ju bara en gång, så GET OVER IT!


Have a nice day, bitches! ;)





Nu blir det historia, NAMM, UUH,AAH, SLURP,MMMMMmmmm :D:D:DD::D (vadå fjortis?)





10.10 <- nu var det inskrivet ;)




peace out.

Kommentarer
Postat av: sonja !

men för att man hör på " deppig " musik så behöver ju int de betyda att man sitter i sitt rum och ruttnar när man hör på de ! kanske man bara har a bad moment, å nei ja tänker int lyssna på de i smyg, tänker int skämmas för va ja tycker om för musik ! ;)

2009-09-23 @ 17:01:54
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0