Jämförelse

Nu ska jag sitta in videorna som jag skrev om tidigare.
Jag kollade ju som sagt på MTV på morgonen,
och fastnade för några videon.

Den här hatar jag!
Låten duger väl,
men what's up with the video?
och kläderna, och dansen?
i don't get it.



Okej, kul att se att hon dansar, men jag kallar inte det där dans.
Det där är ju bara att hoppa omkring!
och vid 2:27! what the heck???

Här kommer några jag gillar!




Fast Kaney West är en bra artist, men hans beteende är ju inte så bra.
Som det han gjorde mot Taylor Swift.
Tummen ner för det!

Jag märkte förresten just att Kanye liknar lite på en hamster:)





Ser ni likheten? :D jag gör det!


Den här videon gillar jag också!
Svenska Alexander Skarsgård är ju med också.
Lady Gaga måste verkligen älska att fixa och trixa med videon,hår och stil.
Men det är ju det som gör henne så
bra och känd också! :D



Men märker ni skillnaden mellan Linda Sundblads, Keri Hilsons och Lady Gagas videon?
Jag tycker man märker vem som satt mest tanke och tid OCH pengar ner på den.
Vilken tycker ni är bäst? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0