Ni är underliga.

Varje dag då jag INTE har skrivit, är min statistik skyhög, men de dagarna jag skriver ganska mycket är statistiken lite lägre. Nog hög, men lite lägre. Ni är faktiskt konstiga :D

Anyway, nu sitter jag i skolan och har håltimme 3 h framåt. Nice! Vi hade just kemi 2 timmar. Jag säger bara omg, en massa underligt snack! :D

Efter håltimmarna så har jag en timme tyska och sedan en timme religion och sedan HEM! :D och påbörja min vilda helg! ( ta det lugnt mamma, jag skämtar!;) ) Vi hade ju förresten rellaprov igår, och det gick riktigt bra tror jag! :) men man ser ju det på vitsordet sen.

Igår hade jag det SKITKUL! :D
Fejo,wilma och tesse var hos mig. Först fixade vi mat (tortillas) och efter det filmade vi en massa videos och dansa. PÅ MÅNGA OLIKA SÄTT!

Ikväll blir det att träffa kompisar. OFC, it's friday!

Nu ska jag surfa runt och se om jag hittar något intressant åt er nyfikna läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0