ny rock. :)

Halloj!
Nu har jag inte håltimme mera ;)
Sitter nog hemma nu!
Syster A<3 och hennes pojkvän har kommit hem från deras 2 veckors långa resa i härliga Grekland
(inte alls avundsjuk)
och jag har just sett på några av deras foton.
JAG VILL TILL GREKLAND NU!
Som tur är ska jag antagligen flytta dit för ett år när jag blir lite äldre,
eller då jag har studierna klara! :)
Har köpt en ny rock idag! En röd:)
Gillar den.

Jag sitter nu och funderar om jag ska gå ut på en powerwalk eller om jag ska
ringa T och fråga om hon kommer och cykla, eller om jag far och springa?
hmm...
Vädret är ju inte det bästa idag heller. Regn!

Innan jag bestämmer mig ska jag i alla fall läsa läxan (:
Tror det blir powerwalk efter det, sedan dusch sedan SATC!
Imorgon frissa! Ojj så jag väntar. :)

Ska söka en bild nu så kanske jag hittar någon som matchar min bild jag har i huvudet?



okej, jag hittade ingen bild. Jag tar bild imorgon istället. Om jag orkar.

Nu ska jag läsa tyskaläxan.
Tro det eller ej! Jag VILL läsa den! :)

GET STONED, EAT WET CEMENT !
;D

ingen tanke bakom det där, men jag tyckte det var lite kul.

NU -> LÄXAN:D


Kommentarer
Postat av: jennnnn

tack !<3

2009-09-02 @ 19:32:32
URL: http://jenifered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0