provläsning...

Det går verkligen trögt att läsa idag. Men jag har i alla fall läst rätt så mycket, så jag tänkte att nu såmedan jag har en liten paus kan jag ju skriva något kul hit!

Jag hjälpte min söta T<3 att fixa blogg idag, så här får du nu några läsare av mig T! :D

Hennes blogg är
www.tessees.blogg.se

Kolla in den! :) Tror hon antagligen kommer bli lika beroende bloggare som alla andra jag känner ;) inklusive mig :D
Men erkänn att ni som läser får det som en (o)vana att kolla era favoritbloggar varjde dag? :D det är ju trots att någon minuts tidsfördriv varje dag ;)

Jag är faktiskt stolt över min statistik! Tänk att JAG ändå har nästan varje dag över 22 besökare? Inte så dåligt :) Men det är ju inte som att jag strävar efter atst få någon megakänd blogg och vill ha typ 60 000 unika besökare varje dag, och sedan hoppa av skolan och i princip leva på pengarna man tjänar på bloggen, som vissa andra kända bloggare... eller ska man säga löjliga? ;) Mjaauuu

I alla fall har jag nu haft min lilla paus och lets say, ungefär kl.21-21.30 tiden borde ni se nästa inlägg!
Varje gång jag inte koncentrerar mig på hissan är det nog musik och coola artister som snurrar i min skalle, så jag kommer att sätta musik hit nästa inlägg.

På tal om "snurrar i min skalle"! NU kom jag på en låt!

Sakna mig inte för mycket! ♥

Btw, någon som vet vad som händer i helgen? :D

Kommentarer
Postat av: sonja !

familjen - det snurrar i min skalle ! :D

2009-09-29 @ 18:33:27
URL: http://sonjisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0