Uups :ö

Jag råkade visst somna en gång då jag läste på prov (läs 3 ggr!)
Inte så bra, nej, men jag hinner ännu imorgon läsa! :)

Snart börjar kvällens bästa underhållning: Desperate Housewives! Ett av de bästa programmen:)

Vet ni vad?
Jag hatar känslan att vara tvungen att välja mellan något.
Kan man inte få både och? Allt?
Nej, man kan inte det alltid.
Jag vet också att jag är den sortens typ som vill ha alla andra att välja för mig. Ni har säkert märkt?
Det stör mig själv.
När ska jag få mig själv att ta rätt beslut? Finns det ett rätt beslut?
Jag vet inte...
Jag brukar alltid säga att man ska ta en dag i taget och leva varje dag som om det vore den sista, men, kanske man borde tänka lite framåt i alla fall?
Om man alltid tänker " ähh, jag ser hur det blir" så kan det ju sluta i att man står utan några alternativ överhuvudtaget?

Men, finns det någon där ute som vill besluta allt för mig?

usch ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0