Världens fulaste...

djur!








Dehär djuren måste vara VÄRLDENS FULASTE!



NAKENRÅTTA.
 Liknar mer en naken babyvalross, i would say!




NÄSAPA.
Omg.
Den där näsan skulle ju täcka solen en varm sommardag.
- oh, vart for solen? ajjaa... Det kom en näsapa förbigående.



Vet inte ens vad det där är!
Vet bara att jag skulle aldrig mera röra vatten
om jag skulle möta en såndär under en dykartur!
ALDRIG MER!



Alltså euw!
En lockig hårboll med missbildade armar! som ännu till gör så att denna
skräckinjagande varelse KAN FLYGA!
vill INTE möta en såndär då jag är ute går/cyklar!


nu dör batteriet just. Måste sluta! Men lika bra det,
jag skrämmer ju slag på mig själv.
Hur ska jag nu våga sova inatt ? :o

Antar att jag får göra ett inlägg senare med
VÄRLDENS VACKRASTE DJUR.

We'll see about that...



Kommentarer
Postat av: Theres

hahah, euw va äcklit :D <3

2009-09-25 @ 14:27:13
Postat av: Anonym

nei witsi va söta, sku bra kuna mysa me några såndäna under täcke ja.. nej fy satan endå ! :DD

2009-09-26 @ 15:00:36
URL: http://ankiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0