what to do today?

Tjatja allihopa!
Vad händer ikväll?
Jag har inga planer, men känner för att göra något skojjigt!
Ring mig om ni har några skojjiga planer ;)

Just nu sitter jag här och hör på en låt som jag hatar.
The Pussycat Dolls - Jai ho.
Fy as vilken låt, men jaa, jag får skylla mig själv om jag ändå lyssnar på den :D

Det var kul igår, fast det skrev jag igår tror jag...
Iallafall hade jag det skojjigt då jag och Sandra om hur vi skulle åka lådbil
men körde rakt ner i diket istället :D
Och när vi låg på deras garagetak och kikade ut över alla som gick nedanför. :'D
hahahah.
 

Nej nu blir jag slö igen, och därför måste jag börja städa nu innan jag bara skrattar bort all tid!

Hah. okej. Jag skriver senare
mina 1 000 unika besökare♥
(skämt. "storbloggare-style" :D )

Nu sitter jag bara här o talar nåt underligt, så det är ett tecken på att jag måste börja städa.
Hejdå.......


(vilken töntig bild. Jag börjar nästan skratta.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet någå kuk ikvl ! jag kommer ti ööön ! ;)) <3

2009-09-19 @ 13:16:53
URL: http://ankiih.blogg.se/
Postat av: ankiih

ohoppsan :--D

2009-09-19 @ 20:45:09
URL: http://ankiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0