NU är jag hemma!

Hallo!
Nu är jag hemma från Tyskland (och Danmark och Sverige).
ÄNTLIGEN!
Efter 4 extra dagar i Tyskland slapp vi äntligen hem.
Med BUSS från Bochum.
Tack vare den där god damn vulkanen som bara var tvungen att jävlas lite JUST NU.
Menmen ;)

Jag har i alla fall haft SKITROLIGT!
Herregud så man har skrattat.
Inte klokt! :)

Shoppat har man ju med som aldrig förr ;)
Har också varit V.I.P på en musikal.
Fick vara backstage och allt. Niice ;)

Orkar nog inte sätta upp bilder nu eftersom jag har en hel kappsäck och lite till att ta itu med.
Men snart sätter jag säkert upp lite foton :)

Stromae - Alors on danse

Härlig låt :) Favoritlåt! efter Tysklandsresan.

 

Btw, jag trivdes jättebra hos min värdfamiljen och tysken jag bodde hos och jag kom jättebra överrens.
Hon och hennes familj ska komma hit och hälsa på snart också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0