Packning

Hej!

Har verkligen inte hunnit blogga alls nu den här veckan.
Nu då veckan är slut så borde jag väl hinna blogga mera men så är det ju inte.
Jag sticker iväg till Tyskland imorgon!
Vi är i Berlin fram till måndagen och sen på eftermiddagen på måndagen
åker vi vidare till Düsseldorf och sen blir det Bochum.




På måndagen då vi är i Berlin ska vi besöka Europas största shoppingcenter KaDeWe ↓
http://viajes.lapipadelindio.com/wp-content/uploads/2009/05/kadewe.jpg


Kommer nog blir en kul resa som man aldrig glömmer.
+ Att jag åker dit med mina kompisar.
Ännu mer nice! ;)
Från måndagen - söndagen ska jag bo hos en tysk flicka och hennes familj.
En utbyteselev med andra ord.

Jag berättar mera sen då jag kommit hem.

Nu ska jag fortsätta packa så jag någongång blir klar med det.
Kommer ändå glömma något...

Senare ikväll ska jag till M och säga hejdå.


Nu> Packning

Skriver nog inte mer.
Så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0