En lista

Är du..

Arrogant: Nej?

Osäker: Ibland joo

Trött: På kvällarna, i skolan och när jag har tråkigt!

Organiserad: I kalendern

Hälsosam: Jo, sku nog säga det.

Blyg: Vet inte? Tror inte det :)

Attraktiv: rikit 7000!

Lätt uttråkad: Jo

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk:Nej

 

 

Har du..

För många vänner: Det kan man inte ha :)

Förföljelsemani: hah, nej

Tvångstankar: Inte här inte !

Färgat håret: Har aldrig färgat hela håret, men 3 månader sen jag slingade?

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: Öronen

Egen dator: jepp !

Gjort bort dig rejält: Jo, flera gånger! :D

Bra självförtroende: Ganska bra :)

Komplex: ?

Kysst någon: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Jepp

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Nej

 

 

Vem..

Saknar du: Mommo och... jaa ;)

Vill du döda: äckliga kräk

Rörde dig sist: men gud :s sku man de koma ihåg :D

Slog du sist: Ingen

Kramade du senast: Fejo?

Kysste du senast: Kysser inte :D hah, nånej. men något privatliv får jag väl ha? ;)

Skrev du till sist: *******

Vill du vara som: Me, and only me!

Sårade dig sist: Int kommer jag ihåg :p

Vill du bli galet full med: ingen

Gjorde dig riktigt glad senast:Mina kompisar gör mig glada helatiden, så jag vet int vem :D

Fick du sms från senast:*******

Ringde dig senast: Wilma

Ska du gifta dig med: Ska int gifta mig ;) om  jag gifter mig så knappast vet jag de nu :)

Får dig att skratta: Minnen, kaverina!

 

 

Kul eller? Ni fick iallafall veta något om mig (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0